دوره آموزش تولید محتوای متنی

  • کپشن را کامل بخوانید!
  • مطالعه کپشن فراموش نشود!
  • کپشن طولانیست ولی حتما بخوانید!

کپشن، کپشن، کپشن …

چرا این واژه در شبکه‌های اجتماعی بخصوص اینستاگرام تا این حد اهمیت پیدا کرده است؟! جواب ساده است: زیرا همچنان یکی از بهترین راه‌های ارتباط بشر “نوشتن” است. پس باید اصول استفاده صحیح از این ابزار مهم و کارآمد را بدانیم تا درست ارتباط برقرار کنیم.

چرا برای تولید محتوای متنی باید آموزش دید؟!

همه ما برای برقراری ارتباط با مخاطبانمان چه در دنیای حقیقی و چه در دنیای مجازی علاوه بر شنیدن و خواندن نیاز به گفتن و نوشتن داریم. هر کدام از ما داستان مخصوص به خودمان را داریم و برای ارائه مطالبمان هدفی خاص را دنبال می‌کنیم، اما اگر نتوانیم آنچه که می‌خواهیم بگوییم را درست بیان کنیم، قصه ما هرگز درست شنیده نخواهد شد و حرف ما به گوش هیچ کس نخواهد رسید و این غم‌انگیزترین اتفاق زندگی است…

پس باید اصول نگارش صحیح، انتقال احساس در متن، حفظ جذابیت و کشش متن و هر آنچه که سبب همراهی مخاطب با نوشته ما می‌شود را بیاموزیم و تمام آنچه که باید را به مخاطبمان منتقل کنیم.

با شرکت در این دوره شما یاد می‌گیرید که چگونه متنی جذاب و در عین حال تاثیرگذار در سایت و یا شبکه‌های اجتماعی خود بنویسید؛ زیرا امروزه از آنجا که افراد برای خرید محصول، دریافت خدمات و یا کسب اطلاعات در هر زمینه‌ای به جستجو در اینترنت و مطالعه مطالب موجود می‌پردازند، بنابراین توانایی در نوشتن یک محتوای متنی جذاب یک امر مهم و حیاتی برای فعالان در این حوزه محسوب می‌شود.

زمانبندی دوره تولید محتوای متنی

* ثبت نام در کلاس های مجتمع فنی روشنگر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

شیوه برگزاری روز و ساعت کلاس شهریه مدت دوره
حضوری/آنلاین
یکشنبه 15 - 17
750.000 تومان
8 ساعت
بسته آموزشی
__
450.000 تومان
فیلم و محتوای آموزشی

اگر سوالی درباره این دوره دارید همین الان با شماره 44226653 تماس بگیرید! ما مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستیم.

مجتمع فنی روشنگر یک مجموعه آموزشی مورد تایید و دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور است که سالهاست که در زمینه آموزش مهارت‌های کامپیوتری و حسابداری فعالیت کرده و پیشگام بوده است، بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده به آموزش و یادگیری مهارت دلخواه خود در این مجموعه بپردازید.

دوره آموزش تولید محتوای متنی برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای کسانی که علاقه مند به نگارش انواع متون و یا دلنوشته خود هستند و یا مایل به فعالیت تخصصی در این زمینه هستند مناسب است؛ از جمله:

  • صاحبان صفحات بیزینسی/ اینفلوئنسری در اینستاگرام و هر شبکه اجتماعی دیگری
  • مدرسان و تولید کنندگان محتوای آموزشی
  • افراد نویسنده و تولید کننده محتوای متنی در اینترنت

اهداف دوره:

  • توانایی نگارش انواع متون
  • طراحی انواع کپشن‌های حرفه‌ای در اینستاگرام
  • توانایی تولید محتوای متنی در سایت

در دوره تولید محتوای متنی چه سرفصل هایی را می آموزید؟

با شرکت در این دوره اصول صحیح نگارش متن را می‌آموزید و به راحتی می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت به معرفی محصول و یا خدمات خود بپردازید…

علاوه بر تولید محتوای متنی، تولید محتوای گرافیکی با استفاده از ابزارهای موبایلی نیز مورد نیازتان است! پس به صفحه توضیح این دوره مراجعه نمایید.

مجتمع فنی روشنگر اولین آموزشگاه . در ایران

شاید دیگر به واسطه شیوع کرونا در سراسر دنیا کمتر کسی باشد که نام LMS برایش غریبه باشد، ولی جالب است که بدانید مجتمع فنی روشنگر به دلیل تخصص مدیران خود در زمینه آموزش الکترونیکی، به عنوان اولین آموزشگاه و موسسه‌ای در ایران شناخته می‌شود که بیش از یک دهه است از LMS برای آموزش مجازی و نیز پشتیبانی غیر حضوری از مهارت‌ آموزان خود بهره می‌برد.

چرا دوره تولید محتوای متنی را در مجتمع فنی روشنگر بگذرانیم؟

  • انتخاب یکی از دو شیوه برگزاری حضوری یا آنلاین
  • دسترسی به LMS و محتواهای تدریس شده
  • شرکت در آزمون‌های آنلاین متعدد
  • شرکت در جلسه اول به صورت رایگان
  • آموزش کاربردی و پروژه‌ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
اسکرول به بالا