کامپیوتر و گرافیک

کامپیوتر ICDL

اگر مایلید در کار و زندگی، حرفه‌ای‌تر عمل کنید، در انجام پروژه‌های تحصیلی و دانشگاهی خود یک قدم از بقیه افراد جلوتر باشید، جهت استخدام در هر شرکتی به سادگی و با قدرت تسلط خود را در کار با کامپیوتر مطرح نمایید، قطعا شما به مدرک فنی حرفه‌ای ICDL نیاز خواهید داشت. آموزش کامپیوتر یک قدم بزرگ و البته مهم در زمینه یادگیری مهارت‌های کامپیوتری است.

فتوشاپ

فتوشاپ محبوب ترین برنامه ویرایش عکس و تصاویر است. شما برای هر فعالیت مرتبط با تصاویر نیاز به فتوشاپ دارید.برای طراحی پوستر تبلیغاتی، بنر، کارت ویزیت و سربرگ، برای ادیت عکس های خانوادگی و شخصی، و حتی رابط گرافیکی نرم افزارها و محیط گرافیکی سایت ها نیاز به استفاده از فتوشاپ دارید. پس فتوشاپ حرفه ای را در این دوره بیاموزید!

وان نوت

از زمان آشنایی با وان نوت در پانزده سال پیش دیگر نتوانستم بدون آن زندگی کنم! ما در این دوره قصد داریم وان نوت را به زندگی کاری و علمی شما معرفی کنیم و کاربردهای مختلفش را چه در کار فردی و چه در کار گروهی به شما نشان بدهیم به نحوی که شما هم به جمع طرفداران پروپا قرص آن بپیوندید! دوره وان نوت مجتمع فنی روشنگر با جامعیت و ارائه عملی و کاربردی مطالب، شما را همراهی می‌کند.دوره ICDL مجتمع فنی روشنگر با جامعیت و ارائه عملی و کاربردی مطالب، شما را در این راه همراهی می‌کند.

Shopping Cart
اسکرول به بالا