درخواست صدور گواهینامه پایان دوره

مشخصات فردی(Required)
لطفا برای دریافت پیشنهادات ویژه سالگرد تولد، وارد کنید.
آخرین مدرک تحصیلی خود را وارد کنید.
نام دوره ای که گذرانده اید و درخواست دریافت مدرک را دارید، وارد کنید.
شیوه برگزاری دوره ای که گذرانده اید را از لیست زیر انتخاب کنید.
تاریخی که در دوره ثبت نام کردید را وارد کنید.
نام خود را به انگلیسی اینجا تایپ کنید.
نام خانوادگی خود را به انگلیسی اینجا تایپ کنید.
هر گونه توضیحی که نیاز هست را اینجا وارد نمایید. همچنین در صورتی که در یکی از دوره های مودل، مودل تکمیلی، h5p، وان نوت یا کمتازیا شرکت کرده اید، لینک نمونه کار خود را اینجا درج کنید.
گواهینامه پایان دوره به صورت دیجیتال و رایگان ارسال خواهد شد. در صورتی که مایل هستید گواهینامه کاغذی نیز دریافت کنید لطفا آدرس پستی، کدپستی و کد پیگیری پرداخت مبلغ 95000 تومان هزینه ارسال را در این قسمت وارد کنید. (پرداخت را از طریق دکمه "پرداخت آنلاین" پایین صفحه انجام دهید)

سایر دوره هایی که ممکن است برای شما جذاب باشد:

تولید محتوای تعاملی با H5P

شاید همیشه نگران آن بودید که آیا دانشجویان و دانش آموزان شما با حواس جمع فیلمهایی را که با هزار زحمت آنرا آماده کرده اید مشاهده می کنند یا آنکه بدون توجه فیلم را پخش می کنند و چه بسا موقع دیدن آن خوابشان می برد؟ دیگر نگران نباشید! می توانید به کمک امکانات H5P به راحتی ویدئوی خود را به فعالیت آموزشی تبدیل کنید. حالا دیگر باید دانشجو یا دانش آموز شما موقع دیدن فیلم به سئوالات پاسخ بدهد تا بتواند ادامه فیلم را مشاهده کند.

تدریس در LMS مودل

تدریس در مودل سخت است؟ شاید در نگاه اول بله! اما اگر بخواهید این مسیر را کوتاه تر طی کنید ما کمک‌تان می‌کنیم تا در عرض دو هفته به آن مسلط شوید و از امکانات بی‌نظیر آن لذت ببرید! همت از شما آموزش از ما! پس شما هم همچون میلیون‌ها مدرس در سراسر دنیا کار با این سامانه جالب و کاربردی را بیاموزید و تدریس خود را مدرن و به روز کنید…

تدریس در مودل تکمیلی

اگر LMS مودل را می شناسید و تدریس در آن را تا حدی بلد هستید، اما امکانات زیادی را دیده اید که نمی دانید چطور از آن ها برای تدریستان استفاده کنید، این دوره مناسب شماست. در دوره فشرده و با ارزش ” تدریس در LMS مودل تکمیلی ” ، فوت های کوزه گری تدریس در LMS را بیاموزید!

کامپیوتر ICDL

اگر مایلید در کار و زندگی، حرفه‌ای‌تر عمل کنید، در انجام پروژه‌های تحصیلی و دانشگاهی خود یک قدم از بقیه افراد جلوتر باشید، جهت استخدام در هر شرکتی به سادگی و با قدرت تسلط خود را در کار با کامپیوتر مطرح نمایید، قطعا شما به مدرک فنی حرفه‌ای ICDL نیاز خواهید داشت. آموزش کامپیوتر یک قدم بزرگ و البته مهم در زمینه یادگیری مهارت‌های کامپیوتری است.

فتوشاپ

فتوشاپ محبوب ترین برنامه ویرایش عکس و تصاویر است. شما برای هر فعالیت مرتبط با تصاویر نیاز به فتوشاپ دارید.برای طراحی پوستر تبلیغاتی، بنر، کارت ویزیت و سربرگ، برای ادیت عکس های خانوادگی و شخصی، و حتی رابط گرافیکی نرم افزارها و محیط گرافیکی سایت ها نیاز به استفاده از فتوشاپ دارید. پس فتوشاپ حرفه ای را در این دوره بیاموزید!

وان نوت

از زمان آشنایی با وان نوت در پانزده سال پیش دیگر نتوانستم بدون آن زندگی کنم! ما در این دوره قصد داریم وان نوت را به زندگی کاری و علمی شما معرفی کنیم و کاربردهای مختلفش را چه در کار فردی و چه در کار گروهی به شما نشان بدهیم به نحوی که شما هم به جمع طرفداران پروپا قرص آن بپیوندید! دوره وان نوت مجتمع فنی روشنگر با جامعیت و ارائه عملی و کاربردی مطالب، شما را همراهی می‌کند.دوره ICDL مجتمع فنی روشنگر با جامعیت و ارائه عملی و کاربردی مطالب، شما را در این راه همراهی می‌کند.

Shopping Cart
اسکرول به بالا